Schnauzerflickorna

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Libby, Cara o Gizza - 24 juli 2012 23:18

Här hemma händer inte så mycket spännande saker. Vår matte skramlar förstås med sina kryckor men när vädret tillåter kan hon vara mycket utomhus tillsammans med oss. I helgen som var kom vår lillmatte, Marie, tidigt på morgonen för att hämta mig, Gizza, och matte. Det visade sig att vi skulle åka på hundutställning. Det var vår rasklubb, SSPK, som hade jubileumsutställning. Klubben firade 65 års jubileum. Jag skulle inte visa upp mig utan jag satt utanför ringen och tittade på mina kompisar som visade upp sig på bästa sätt. För matte var det roligt att få komma hemifrån en stund och att få träffa många av hennes vänner. Tur att Marie var med som körde oss och bar stolar, matsäck och höll reda på mig.

 

Det var ganska skönt att ibland få sitta i Maries knä och många jag träffade var glada att få se mig och tyckte att jag har återhämtat mig fint efter valpningen .  

 

Jag har också fått information från Polen att min lilla son, Marley, har varit på utställning och jag som mamma känner mig så stolt över den lilla. Han kom med i BIS (best in show) finalerna , en dag på andra plats och nästa dag på sjätte plats. Inte så illa !!

Presentation


Den här bloggen handlar om två schnauzrar, Libby och Cara, och en dvärgschnauzer, Gizza. Libby, är född 2000 och Cara är född 2005. Gizza, New Era´s Havanna, är född 2009.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Skapa flashcards